IKONOS: FENDI BAGUETTE

Fendi „Baguette“ ne tik podiumų ir mados ikona, bet dar ir televizijos žvaigždė. Reta mergina, kuri nėra susipažinusi su HBO kurtu serialu „Sex And The City“. Girdėtas? Net neabejoju. Šiame seriale yra scena, kuomet pagrindinė herojė Carrie Bradshaw yra apiplėšiama vidury baltos dienos, Niujorko pakraštyje. Plėšikas grėsmingai pareikalauja jos atiduoti rankinę, o sutrikusi mergina sušunka:

- IT‘ S A BAGUETTE !Fendi „Baguette“ rankinė negali būti priskirta jokiai klasei, kategorijai ar standartui. Trumpas dirželis, idealus dydis pasikišti po ranka it prancūzišką bagetęŠiek tiek ankščiau pasirodė tokios ikonos kaip Hermes "Birkin" ar Prada nailoniniai krepšiai. O po jų išaušo Fendi „Baguette“ laikas. Pastaroji mados pasaulyje sužibo ryškia šviesa 1997 metais ir sukėlė nemažą pamišimo bangą bei pelnė „The  IT bag“ vardą. Tai buvo must have aksesuaras, dėl kurio gerbėjai įsirašydavo į laukiančiųjų sąrašus.Visas rankinės genialumas slypėjo (ir tebeslypi) nesibaigiančiose dizaino variacijose. Rankinė galėjo būti puošta tiesiog Fendi logotipu, nusagstyta karoliukais ir kutais ar atrodyti kaip trimatis tekstūrinis stebuklas, dailiai nukabinėtas spalvingomis aplikacijomis. Jau skamba įspūdingai. Yra ir rankinių, primenančių vaizdingus animacinius personažus gauruotais antakiais, tam, kad įprasmintų/atkurtų kubizmo tėvo Pablo Picasso kurtus portretus. Vienas iš labiausiai nusisekusių „Fendi Baguette“ projektų – do it yourself. Kūrėjai pardavinėjo rinkinius su tam specialiai sukurtais „Pantone“ rašikliais. Su tokių spalvų, raštų, medžiagų kaleidoskopu, kiekviena Fendi „Baguette“ tapo išskirtine ir individualia. Žinoma, kaip ir priklauso, ji buvo atpažįstama ne tik pagal formą. Kiekviena bagetė yra ženklinama dviem masyviomis F raidėmis – Fendi ženklo logotipu. Šio legendinio logotipo kūrėjas ne ką mažesnė ikona. Tai Karlas Lagerfeldas.Viena iš rankinių idėjos autorių buvo pati Silvia Venturini Fendi – jauniausioji iš legendinių Romos mados namų. Fendi mados meka buvo įkurta Silvia Venturini senelių – Adele Casagrande bei Edoardo Fendi dar 1925 metais. Kompaniją jie padalijo penkioms savo dukroms, kurios kiekviena vadovavo skirtingai kompanijos veiklai. Šių kailių ir raštų magnačių pagrindinė mantra -  „FOR WOMEN BY WOMEN“ - puikiai įprasmino ir visuomeninį jų įvaizdį. Jos buvo pasirengusios ne tik valdyti,  bet ir būti kompanija. Fun fact, ši penkeriukė pasikvietė legendinį Karlą Lagerfeldą, kuris padėjo sugrąžinti „Fendi“ į mados olimpą bei, kurių bendradarbiavimas tapo ilgiausiai trunkančiu mados industrijoje.„Baguette“ pasiekė mados pasaulį pačiu tinkamiausiu metu, kuomet visi buvo pavargę nuo 1990s minimalizmo ir troško naujo - kitoniško vėjo. Rankinės pasisekimas neabejotinai buvo viena iš priežasčių, nulėmusių „Fendi“ atgimimą.Ir žinai, ką? Šį rudenį bagetės sugrįžta į mūsų spintas, drauge su visais kitais rudens must have elementais. Take a look!

Tad gatvėje išvydusi žibančias F raides, neįprastos formos, šiek ekstravagantišką tašiuką, gali neabejoti – tai „FENDI BAGUETTE“.

✏️Patricija

Nuotraukos: Pinterest.com

Komentuoti